WORKOUT TIP.
Publicerat den

 
Här kommer två tips till er som jobbar eller går i skolan eller gör något som helt enkelt tar en massa tid och inte har ork eller tid att åka till gymmet eller gå på träningspass men som ändå vill träna något. Här är två videos som jag brukar köra hemma om jag inte hinner åka till stc. Den första, den såkallade Victoria's secret abs workout typ (haha) är ett grymt bra magpass på ungefär 15 minuter. Ibland kör jag enbart det, vilket går väldigt snabbt eller så lägger jag på den videon efter ett springpass. 
 
Den andra videon är grym om du har jättelite tid men ändå vill träna något. Den går på åtta minuter och är riktigt jobbig för magen. Går igenom hela magen. Inte jätterolig video men så effektiv så jag har verkligen fastnat för den. Så det är två träningstips om du inte har någon tid att köra några långa träningspass just nu. Ni hittar den första videon HÄR (hoppa fram till 55 sek så kommer ni till början av passet direkt) och den andra hittar ni HÄR



Isabelle

åh, bra tips!



URL: http://isabellev.devote.se


Sanna Widman

Bra tips! :)
Brukar träna med videos lite då och då. :)



URL: http://sannawidman.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?