W.A.T.E.R.M.E.L.O.N
Publicerat den

 
Hej på er. Vilken sen uppdatering det blev idag. Gick upp vid tio och åt frukost och väntade sedan in min far medan han var och handlade lite smått och gott  b.la. lite frukt till mig. Bloggskadad som jag blivit så var jag ju bara tvungen att ta lite kort på och med min vattenmelon innan jag åt den. Haha. Försöker att äta lite nyttigare så tänker att jag kan äta lite olika goda frukter istället för massa onyttigt när jag är sugen på något. Jag har aldrig haft något sockersug efter godis och sånt men choklad, ojojoj. Jag kan få riktiga cravings efter choklad och får jag det så kan jag nästan gör vad som helst för att få det. Var ensam hemma igår och vi har aldrig något onyttigt hemma så när jag blev så galet sugen på choklad resulterade det i att jag försökte blanda ihop min egen med kakao, smör och socker. Choklad är verkligen min svaghet. Haha. Men blev helt okej! Idag fick det dock bli vattenmelon istället för choklad. Just nu iallafall, vankas ju kalas ikväll så då lär det bli lite gott förhoppningsvis!
 
Ja ni hör ju hur bra detta går för mig... Haha. Kalas ikväll som sagt och det ska bli så mysigt! Vi hörs mer sen, kram. ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?