Till hösten och vintern
Publicerat den

 
Här kommer en produkt som har blivit en essential för mig under hösten och vintern. Denna produkt från Elizabeth Arden är en jättetjock kräm som man kan använda på torr, sprucken hud, till att forma ögonbrynen (har aldrig testat men gissar att det blir lite som gele) eller om du bränt dig blandannat. Den kan alltså användes lite där du vill och behöver. Jag använder den till mina läppar under vintern och hösten då de blir så torra. Jag använder den även till t.ex. nagelbanden. Så ja, en produkt som är lite rolig och lite lyxig att ha då den inte är ett måste i neccessären men för mig har den blivit det och används lite varje dag! ♥



REBECCA

hoppas du har en bra dag :) kram



URL: http://rebeccamikaelsdotter.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?