Summernights in september
Publicerat den

 
Gooodmorning. Känns som att jag skriver att det är fredag hela tiden, haha. Men bästa dagen på veckan så inte mig emot. Hann inte skriva här så mycket igår men hade fullt upp. Avlutade dagen med Linda och lite brygghäng. Tog lite bilder bl.a. dessa som ni kan se över. Här kan ni se håret ännu lite bättre. Dock ser det lite gulare ut på vissa bilder men den översta bilden visar färgen bra! Håret känns så himla tjockt, så härligt!
 
Det var iallafall så underbart att sitta på bryggan klockan sju på kvällen utan att frysa! Ändå är jag lite avis på mina föräldrar som åkte till Milano igår. Hur gott låter inte det?! Nästa gång ska jag också med, haha. Vi hörs mer under dagen idag. I promise! Kram sålänge ♥



Zarah Joling

Åh var är tröjan köpt? :)

Svar: På forever21 :)
elvirall.blogg.se



URL: http://zarahjoling.blo.gg/


Isabell

Vad fin du är! :)

Svar: Åh tusen tack snälla du :D
elvirall.blogg.se



URL: http://isaedvardsson.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?