Morning
Publicerat den

 
Hej på er. Har precis vaknat upp här, lite seg i huvudet efter gårdagens val. Vad hände egentligen. SD fick hela tretton procent, tretton procent! Vilket är sjukt. Sen tycker jag att det är synd att Reinfeldt var tvungen att avgå. Jag tycker han har gjort ett väldigt stort och bra jobb under dessa åtta åren! Den nya regeringen har nu en hel del att ta itu med och det återstår att se hur detta går!
 
Iallafall, nu tillbaka till min morgon. Har skurit upp lite vattenmelon och ska snart göra bananpannkakor. Har äntligen hittat ett recept som funkar helt okej. Blir mer scramble pancakes än pannkakor, men med sylt så blir det faktiskt gott. Det ända jag har i är två ägg, en banan och lite salt. Väldigt enkelt och snabbt! Ha en fin dag hörni. Vi hörs senare, kram ♥  



Amanda Duvenäs

Gott med vattenmelon och pannkakor! Själv har jag aldrig lyckats göra bananpannkakor som varit goda, menen.. :)

Svar: Nää jag har också alltid haft problem med det, men nu använder jag bara två ägg och två bananer och lite salt, plus en massa sylt. Haha, men blir helt okej ;D
elvirall.blogg.se



URL: http://boardin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?