Love in a box
Publicerat den

 
Hej på er. Hoppas ni haft en bra första dag på veckan! Jag har haft en jättemysig dag. Fick änligen träffat min fina Frida igen, vilket var så mysigt! Eftersom det var riktigt höstväder ute idag så gosade vi ner oss i soffan med en bra film, god mat och uppdaterade varandra om vad som hänt i våra liv. Haha, så gosigt!
 
Kom hem för en liten stund sedan. Åkte hem med min fina far som kom hem från Milano idag. Han och mamma har ju varit i Milano i några dagar. Mamma är kvar där i några dagar till och jobbar, men pappa kom hem idag och kolla vad han kom hem med! Ett paket med macarons. Mamma och pappa vet hur de ska göra sin dotter lycklig! Åh, bara den fina kartongen gör mig glad! Ser så mycket fram emot att få testa de olika smakerna! På tal om Milano så blir jag ännu mer sugen på att åka dit nu. Verkar vara en sån vacker stad, fint väder och fin shopping. Låter helt okej i mina öron. De två ställena i Europa som ligger högst upp på min reselista just nu är nog Milano och Monaco. Är så sugen på att åka till Monaco också! Verkar så himla fint. 
 
Nu ska jag och pappa snart äta middag här. Vi hörs mer imorgon fina ni. Kram ♥



EMMAS!

åh vad gott :D



URL: http://eemma.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?