Fitnessguru
Publicerat den

 
Fick hem ett paket med en massa produkter från Fitnessguru förra veckan med bl.a proteinpulver, aminosyror och proteinbars. Har hunnit testa dessa tre proteinbarsen, vilka jag var mest taggad på att testa och de var verkligen så goda! Smakerna var coconut, orange chocolate och apple pie. Verkligen så goda och ett perfekt litet mellanmål under dagen. Min favorit var apple pie, så fräsch och god! Finns alltså på fitnessguru.com
 

 
Hoppas ni haft en bra dag hörni! På tal om träning så ska jag och Linda mötas upp om några timmar och träna. Eller vi tänkte gå igenom gymmet på Stc då vi vill kunna träna tillsammans, och då Linda ofta inte kan under dagarna så funkar det inte att gå på pass alltid. Jag har faktiskt aldrig varit på gymmet då jag alltid går på pass så detta kan bli spännande. Vi tänkte att om vi åker dit ganska sent på kvällen så kanske de flesta gått hem...Förhoppningsvis. Haha. Önska oss lycka till! ;) Men nu blir det först middag! ♥



Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket, gullig du är :) och applepie låter gott, får nog ta och testa en dag =) KRAM!



URL: http://charlottahagg.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?