Welcome to Atlanta
Publicerat den

 
Hej på er! Hoppas allt är bra med er. Var ett tag sedan jag satt med datorn nu. Den har varit nerpackad ända tills nu, men idag har Nicke sin första skoldag sen jag kom hit så passar på att fixa lite med bilder och skriva lite här medan han är i skolan. Han har bara skola imorgon också, annars är han helt ledig denna vecka vilket passar så bra! 
 
Har verkligen det så mysigt här. Allt är så amerikanskt och vädret är underbart. Fortfarande sommarvärme här med 28 grader och strålande sol. Igår vaknade vi dock upp till tornadovarning och regn men det var väldigt mysigt att spendera dagen inomhus med mys och pizza från Dominos (testa den om ni är i usa) levererad till dörren. Annars under dessa dagarna så har vi hunnit med att kolla på en amerikansk fotboll match, varit på Usas största akvarium, shoppat, ätit en massa hamburgare och alldelles för mycket nutella, picknickat i en park, träffat Nickes vänner och bara spenderat en massa tid ihop. Trivs som fisken i vattnet verkligen och det bästa är att äntligen få somna, vakna upp och pussa på min fina kille precis när jag vill!
 
Klockan är tjugo över åtta här nu så ska spendera några timmar till i sängen innan jag ska försöka få tag i en taxi och ta mig till ett stort shoppingmall där jag ska spendera några timmar själv innan Nicke kommer och möter upp mig för middag. Får se om jag hinner fixa lite inlägg som kommer upp senare, annars hörs vi när jag kan! Massa kramar till er ♥



Parfym

<3 ATL!



URL: http://parfymsverige.blogg.se


Vendela

Jättefina bilder :)

Svar: Åh tack! :D
elvirall.blogg.se



URL: http://vendelalla.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?