Sporty
Publicerat den

Sporty
 
Ett av mina bästa tips för att hålla träningsmotivationen uppe är att införskaffa lite nya, roliga träningskläder då och då. Jag älskar alla färger som rosa, turkost och korall men även stilrena som vitt och grått. Ska köpa mig ett par långa tights nu till hösten och vintern då jag kommer få köra på powerwalks och springturer ett tag till. Vågar inte sätta igång med styrketräning ännu med mina axlar och min nacke. De var ganska illa innan jag åkte iväg och det är inte bättre efter allt resande så behöver vila dem ett tag till och inte lägga allt för mycket påfrestning på dem. Hoppas på lite sjukgymnastik snart också så jag kan träna upp de på rätt sätt!
 
Men iallafall, snygga och fina träningskläder kommer definitvt hjälpa för att hålla uppe träningsmotivationen nu till hösten och vintern! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?