Q&A
Publicerat den

 
Kan inte du göra ett litet inlägg om hur du tar dina bilder och hur du redigerar dom? Älskar verkligen dina bilder och följer dig här, på tumblr och på weheartit, haha :)
Svar: Åh va glad jag blir! Det ska jag verkligen försöka ordna :)
 
Vart äär han och pluggar?
Svar: Han är i staden Atlanta, som ligger i Georgia som ligger på östkusten, precis över Florida och några timmar med flyg från New York. Så denna gången ska vi spendera all tid där och de andra gångerna jag kommer över är planerna att vi ska åka till Florida och Nyc. :)
 
Vet du om Riccinoja funkar för håret, har hört att det ska växa snababre och sånt med det?
Svar: Jag har aldrig testat det. Har dock hört från andra som har försökt med det att det är svårt att tvätta ur och sånt, men tyvärr vet jag inte!
 
Ser så fint ut! Jag och några vänner funderar på att åka någonstans till våren. Har du några tips, helst i europa då vi inte vill åka så långt. Tack för den mysigaste bloggen!
Svar: Åh tack snälla!! Våren är en perfekt årstid för att åka till en storstad tycker jag. London på våren eller Paris, det är så vackert! Så det skulle nog vara mina två topptips!
 
 
 
 



Min väg mot fitness

Kul att läsa frågor och svar!



URL: http://spenslig.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?