Pastel colors.
Publicerat den

 
Godmorgon fina ni. Ska inte skriva att det är fredag igen, haha. Känns som att jag skriver det i var och varannat inlägg... Veckorna går verkligen så fort! Jag har haft en lugn morgon, är helt ledig idag (och ett par veckor framååt) och vaknade vid halv nio. Har fixat lite med bloggen, mejl och lite annat smått och gott nu på morgonen. Men nu är det dags för mig att ta mig upp och göra mig iordning. Ska hoppa in i bilen med bror min och rulla mot stan om en halvtimme. Vi ska kolla i lite butiker, och jag ska nog köpa ett nytt objektiv till min kamera. Vid halv tolv möter vi upp mamma och har en mysig lunchdejt! Supermysig dag helt enkelt! Får se vad som händer senare ikväll, brukar bli något lite spontant nu för tiden. Jobbar ju på att vara lite mer spontan, haha men det går faktiskt framåt! Måste packa lite idag också då hela familjen åker till Skåne imorgon och träffar min farbror, hans sambo Anna och mina två minsta kusiner. Ska bli så galet mysigt, ser verkligen fram emot att få gosa lite med dem igen! Min fina farmor är också där nere just nu så kommer bli en riktigt myshelg, vilket passar mig helt perfekt denna helgen!
 
 Vi hörs mer senare, kram ♥



Sarah

Jätte fin blogg :)

Svar: Tack! :D
elvirall.blogg.se



URL: http://anderssonsara.se


Olivia

Fantastisk bild! Gud vilken mysig blogg du har! My gad.

SV: Men gulle dig, tack snälla!! <3

Svar: Åh tusen tack snälla du! :D Kram
elvirall.blogg.se



URL: http://www.solglans.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?