My girls
Publicerat den

 
Hade en sån mysig kväll igår med mina tjejer. Ett hett tips på en resturang i Göteborg är Joe Farellis på Avenyn. Bilderna över är inte därifrån dock!! Fick ingen bra bild därinne men vi åt grymt goda hamburgare och Natchos och hela kvällen spelades John Mayer i högtalarna. Så vill ni ha ett mysigt, amerikanskt och fint ställe att äta på sä är det ett tips! Kvällen var verkligen så bra. Älskar att bara spendera tid med Frida och Linda, alla tre tillsammans och bara babbla. Kan verkligen prata om allt med dem och bara vara liksom. Är så otroligt glad att jag har dem! Mina fina tjejer. ♥
 
Som sagt så är inte bilderna över inte från resturangen igår, utan från Marcus Samuelssons resturang i New York som vi besökte för ett år sedan när vi var där. Ett helt år sedan har gått sen vi strosade runt i NYC, helt galet! Längtar alltid tillbaka till den staden. Men om några få dagar är jag påväg över Atlanten igen, och New York är det dags för om några månader igen!
 
Nu ska jag ta mig upp här. Har en hel del på min att-göra-lista idag. Lägga fram allt jag ska ha med mig, packa, sy upp fyra plagg, rensa datorn och fixa inlägg för några dagar. Kommer göra tidsinställda inlägg några dagar in på resan då datorn kommer vara bortprioriterad de första dagarna när Nicke är ledig och vi bara ska spendera tid tillsammans. Kommer ju ha med kameran så kommer knäppa bilder hela tiden som kommer komma upp när det finns tid. Senare ikväll blir det ett träningspass med min fina mamma. Försöker hålla igång lite med springpass och pass som inte har så mycket att göra med axlar och nacke eftersom jag inte får anstränga dem på några veckor till. Så jaa, jag gissar att det är tid att gå upp nu och ta tag i dagen, haha. ♥



Ida

Åh så gott!



URL: http://alwaysida.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?