In the park
Publicerat den

 
Godmorgon. Jag kom precis upp från duschen och ska snart byta om för att åka iväg och luncha för att senare åka in mot stan. Försöker hålla mig så sysselsatt som möjligt just nu så en dag i stan passar väldigt bra!
 
Över kan ni se två bilder från när Nicke tog med mig till en mysig park i Atlanta. Jag har ju någon förkärlek till parker, tycker det är så mysigt att bara strosa runt och sätta sig någonstans. Vi köpte med lite gott och satte oss på en bänk vid sjön och åt och strosade sedan runt lite. En ganska märlig händelse var när vi stannade för att ta dessa bilder över och det plötsligt kommer fram en annan man med en stor kamera och frågar om han också kan ta kort. Visst säger vi och flyttar på oss, men han menade att han ville ha någon som kunde stå "modell" till sina bilder. Blev rätt ställd men han knäppte några bilder och började sedan prata om att han hade en studio och grejer, men det tackade jag snabbt nej till och gick därifrån. Inte riktigt min grej det där alltså, haha. Men ganska märklig grej alltså! Jag och Nicke fortsatte iallafall vår lilla promenad i solen. Något av det bästa som finns är att bara strosa runt, hand i hand tillsammans. Verkligen så mysigt! ♥ 



Martina

Vilken supersöt playsuit! :D



URL: http://www.martinasays.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?