Gör det själv
Publicerat den

 
Jag har fått en ny favorit i min sminkväska. Mina läppar har varit så torra det senaste, brukar bli det under hösten och vintern. Så häromkvällen fick jag för mig att göra en lip scrub. Det enda jag använde mig av var socker, olivolja och en droppe karamellfärg. Karamellfärgen är enbart för utseendets skull så det enda du egentligen behöver är alltså socker och olivolja som man blandar ihop.
 
Och den funkade så otroligt bra! Jag använde den två gånger på kvällen och skrubbade försiktigt i en minut varje gång. Efter tog jag på lite av Elisabeth Arden krämen som jag skrev om för några dagar sedan och nu är mina läppar som nya igen, haha. Men ett stort tips till er som har lite torra läppar. Det funkade verkligen så bra! ♥
 
Godmorgooon. Hoppas ni har en mysig lördagsmorgon! Vi har precis påbörjat vår roadtrip ner mot Skåne. Har fixat några tidsinställda inlägg under helgen så det kommer inte stå tomt här även fast jag kopplar bort datorn och allt sånt för att bara spendera tid med min goa släkt idag och imorgon! Ha en fin helg, massa kramar ♥
 



linn löfholm

Åh måste prova detta!



URL: http://lofholms.vionno.net





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?