En dag kvar
Publicerat den

 
Pjuu. Har precis satt mig i sängen, packat klart det mesta nu och fixat det sista. Känns så sjukt att dagen som vi väntat på i två månader är imorgon! Kändes rätt konstigt inatt när jag och Nicke skypeade och jag kunde säga syns imorgon. Haha, galet! Nu är väskan packad iallafall, har tagit med mig lite av varje då det ena dagen kan vara under 15 grader och andra över 25. Så både jeans, shorts och kjolar är med! Fick de två otroligt söta påsarna från min farbror och hans sambo Anna. Helt perfekta att ha till skorna och sockar eller andra små saker som alltid kommer bort! På tal om skor. Jag tyckte att jag var jätte duktig när jag sorterade ur så jag bara tog med mig fem par skor. Dock fyller dem ju nästan halva resväskan... Men kan verkligen inte minska just skomängden. Och shoppingen i usa kommer ju inte göra att de blir färre heller...hehe.
 
Nu ska jag göra klart det allra sista innan jag ska gosa ner mig i soffan med familjen. Åker inatt, men en massa inlägg är fixade här på bloggen! :) Vi hörs mer imorgon, massa kramar ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?