My year
Publicerat den

Istället för att lägga upp en massa bilder och text för varje månad under detta året så kör jag på en lista och såklart en massa bilder från året till den. Har haft ett grymt 2013! Gjort saker som jag aldrig gjort, eller kunnat tänka mig att jag skulle gjort, övervunnit många saker, skrattat mycket, rest mycket, varit i tre av mina absoluta favorit städer, shoppat mycket och fått otroligt fina minnen. ♥

 

 
Vart reste du under 2013?
Jag reste en hel del under 2013. Jag började året med Paris tillsammans med pojkvännnen och åkte sedan direkt vidare till alperna för att hälsa på brorsan. I maj åkte jag och Linda och mötte upp Frida i Santa Barbara i en hel månad och i oktober packade jag och min familj väskorna och drog till New York.
 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag åkte iväg tillsammans med mina bästa tjejkompisar till Usa i en månad. Och sen gjorde jag nog en massa annat som jag aldrig gjort men som jag inte kan komma på nu, haha. Åkte till Stockholm på guldknappen med mamma och mormor, blev delägare i en båt...
 
 
Hur har ditt 2013 varit?
Det har varit ett riktigt bra och lyckat år. Jag har fokuserat på att göra det jag vill göra, vad jag känner för och jag har spenderat mycket tid med familj, vänner och pojkvännen. 
 
 
Blev/är du kär i år?
Ja!
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
3 Maj när vi åkte till Kalifornien.
 
Hur har du förändrats som person?
Jag har blivit mycket mer självständig, börjat att bara ta dagarna som den kommer och (hur fånigt det än låter) försökt leva lite efter uttrycket yolo. Jag menar man lever ju bara en gång, så lika bra att göra det man känner för och det man själv vill göra.
 
 
Vad är din största framgång 2013?
Att jag tog steget och drog iväg i flera veckor och lämna allt här hemma. Och sen är jag väldigt stolt över mig själv för vissa saker jag gjort och åstakommit.Även bloggen har gått väldigt mycket framåt!
 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla resor. Speciellt till usa. Och mina kompisar, familj och min pojkvän!
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Chasing rubies, we both know, hey brother och how to be a heartbreaker.
 
 
Vem har du umgåtts med mest?
Jag var ju i en månad tillsammans med mina bästa kompisar så Frida och Linda. Och min pojkvän.
 
Har du haft ett förhållande under 2013?
Japp
 
Vad är det viktigaste du tar med dig ifrån 2013?
Att inte övertänka allt. Ta saker och ting lite som de kommer och gör det du vill göra, man lever bara en gång.
 
Bästa köpet?
Min systemkamera, mina svarta ridingboots från New york och min Anne Klein klocka.
 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Resor och kläder.
 
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag var ute och firande en annan kompis födelsedag kvällen innan så firade in min födelsedag när kockan var över tolv ute med mina vänner. Sen firande jag på dagen med min familj och min pojkvän och var så otroligt glad och lycklig hela dagen. Överraskades både med en New York resa och ett Tiffany & Co. armband. Galet!
 
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Hmm... Det klart det händer tråkiga saker under ett helt år. Jag hade gärna sett att min bror inte flögs hem i ett plan direkt till sjukhuset med två skadade höfter och att min älskade farfar inte hade gått bort.
 
 
Vem saknade du?
Min bästa kompis Frida i början av året när vi inte hade träffats på massa månader och min farfar.
 
De bästa nya människorna du träffade?
Oj, det måste nog varit i Kali när vi träffade på en massa nya människor men Ellen och Emilia som var Fridas rommates. Dom spenderade vi mycket tid och tjejkvällar med när vi var där!
 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Jadu Elvira... Gör det du vill göra, tänk inte igenom allt 100 gånger, bara gör det. Le ännu mer och res en jädra massa!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?