Update + Hair
Publicerat den

 
Hej på er. Känns som att det var längesedan jag satt och uppdaterade här. Har haft fullt upp och inte hunnit att lägga ner så mycket tid på bloggen dessa dagarna. Jag är mycket mer för kvalite framför kvantite så om jag inte får ihop ett inlägg som jag gillar så låter jag det hellre stå tomt. Tar flera timmar per dag med bilder och inlägg och orkar jag inte fixa en del kvällen innan så blir det ibland tomt. Men nu är jag tillbaka igen. Att blogga, ta bilder och skriva är något av det roligaste jag vet!
 
Iallafall. Hoppas ni haft en bra tisdag! :) Jag kom hem för en liten stund sedan. Har varit iväg hela dagen. Har behövt fixa en hel del saker på min to-do-lista det senaste. Så kan nu checka av alla pass-saker inför resan,  ett läkarbesök och har även varit och fixat en ny synundersökning då jag tror att min syn tyvärr blivit sämre. Så har helt enkelt försökt att vara ganska effektiv det senaste, haha. Var hos läkaren idag, vilket gick bra. Tycker läkare alltid är så himla trevliga, så kommer alltid ut med ett leende även fast själva besöket och anledningen till varför man är där inte är de roligaste. Dock sitter jag nu här med lite medicin och träningsförbud. Haha, nejdå är inte så allvarligt som det låter. Var där för jag har sån värk i min nacke och axlar och ibland upp i huvudet. Inget farligt men får nu inte träna så mycket de närmsta veckorna och måste försöka ta det lungt då jag är såå stel och kroppen måste hinna återhämta sig. Men ska träffa en sjukgymnast så fort jag kan för att få lite övningar och så, så jag är nöjd! 
 
Men nu känns det så skönt att vara hemma igen och få gosa in mig i min mjukisdress och ett par raggsockar. Nu blir det middag, så vi hörs mer imorgon. Massa kramar ♥



Sara

Hej Elvira!
Jag har en fråga, kan inte du förstora din text lite mer så att det blir lite lättare att läsa? :)
Tack för en supermysig blogg förresten!
Kram

Svar: Absolut, det ska jag försöka fixa! :) Kram
elvirall.blogg.se



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?