Från 60 dagar till 0
Publicerat den

 
Godmorgon. Nu har jag och mamma smygit oss upp och ska snart rulla iväg mot flygplatsen. Ska köpa mig flera tidningar när jag kommer dit så jag kan sysselsätta mig i femton timmar. Hoppas på många bra filmer på flyget också! Så himla taggad på att träffa min kärlek om typ...sjutton timmar. Haha. Det kommer bli så sjuktsjuktsjukt underbart!
 
Men som sagt. Tidsinställda inlägg kommer upp här nästan som vanligt i några dagar då dator och allt sånt inte kommer vara prio ett. Men kameran hänger med hela tiden så bilder kommer någongång nästa vecka när det finns lite tid över. Ha det så bra hörni, och önska mig lycka till med att hitta bland alla gates och flygplan. Massa kramar ♥



Lotti Klug

Lycka till Elvira! Detta klarar du, vi har ju rest så mycket!!! Hälsa Nicke så gott från oss alla! Kram Lotti

Svar: Tack Lotti! :D Han hälsar tillbaka! :D Massa kramar
elvirall.blogg.se



URL:


Lotti

Lycka till Elvira! Detta klarar du, vi har ju rest så mycket! Hälsa Nicke så gott från oss alla! Kram Lotti



URL:


Maja

åh, vad härligt :) Vart ska du?

Svar: Till Atlanta :) Kram
elvirall.blogg.se



URL: http://nattstad.se/lillmajja


MADDISENJ.SE

Trevlig resa!

Svar: Tack snälla du! :D
elvirall.blogg.se



URL: http://maddisenj.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?