En bra start på dagen
Publicerat den

 
Godmorgon. Bokstavligen för min del då detta var min goda frukost idag. Jag hämtade ut ett nytt paket från Fitnessguru igår och testade ut en av produkterna redan imorse. I detta paketet fick jag nämligen med en pannkaksmix för att göra proteinpannkakor. Jag äter bananpannkakor till frukost eller mellanmål flera gånger i veckan så var tvungen att testa detta direkt. Det är så enkelt, och går väldigt snabbt vilket jag tycker är viktigt. Man blandar helt enkelt pulvret med antingen vatten eller mjölk och steker sen som vanligt.
 
Jag blandar en skopa pulver med 1 dl vatten och det blir en/två pannkakor. Väldigt lätt och det blev riktigt gott! Jag toppade mina med hallon och mörk choklad. Hemsidan hittar ni HÄR och HÄR finns One Pancake att köpa. ♥



Dejan JUL

Det ser så sjukt gott ut!



URL: http://julenstid.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?