Perfect for fall
Publicerat den

 
Kom hem med tre nya nagellack från usa, varav två från Sally Hansen. Sally Hansen är nog min favorit när det gäller nagellack. Gillar OPI och även Loreal, men t.ex. essie blev jag riktigt besviken på när jag testade det. För mig är det viktigt att penseln är rätt stor så man slipper göra massa små drag när man målar. Enklare med en stor, platt pensel så det räcker med två drag. Sen även att man inte behöver måla flera lager, då jag är så otålig haha.
 
Sally Hansen har, förutom det jag nämnde över, även en helt underbar kollektion av färger. Jag valde ett ljusrosa (surprise, surprise...) och detta över. Ljusrosa är mitt go to nagellack, men till hösten är det roligt att ändra till lite mörkare färger och detta är väl snäppet mörkare även fast det fortfarande är pastelligt! Haha, jisses vad man mycket man kunde skriva om ett nagellack... Men iallafall, ett grymt lack! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?