Hur många locktänger kan man behöva?!
Publicerat den

Jag var inne i stan idag och vad kommer jag hem med om inte en ny locktång. Tror jag är inne på min sjätte eller sjunde nu, löjligt många jag vet men jag var trött på att alltid behöva vänta till dagen-efter lockar för att vara nöjd eftersom jag första dagen mer ser ut som en pudel..såå jag bestämde mig för att jag behövde en större locktång, jag visar sedan! Såhär blev resultatet iallafall, är jätte nöjd att det blir bra lockar direkt när man gör det och inte några dagar efter!




Charlotte

vad använde du för locktång? jättefina lockar!! :)

Svar: Åh tack :D Björn axen professional curling iron 32 :D 32 är storleken vilket ger mycket stora lockar :D Jag köpte min på åhlens!
elvirall.blogg.se



URL: http://kacharlotteh.blogg.se


Josefin

Så sjukt fint, ska nog också ta och köpa en nu! :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?