Morning
Publicerat den

Simpe
 
 
Hej på er. Startar min fredag tidigt med ett litet kollage. Plockade på mig lite saker på polyvore som jag tyckte om och insåg när jag satte ihop allt att de faktiskt skulle bli en fin outfit ihop. Precis i min stil. Och med det vädret vi har nu så kan jag fortfarande ha på mig detta. Med tjocktröjan till. Får försöka utnyttja mina långkjolar nu medan jag kan!
 
Iallafall, 12 september idag och fredag. Vilket betyder att helgen är såå nära! Ser verkligen fram emot imorgon då vi ska ha släktkalas för min pappa som fyllt år. Ska bli så roligt och mysigt att träffa min fina släkt igen! 
 
På tal om datum så var det ju 11 september igår. Helt sjukt vad tiden går, tretton år sedan som så otroligt många omkom och så otroligt många förlorade sina anhöriga. Det är och kommer alltid vara något speciellt med detta datumet. Kommer fortfarande ihåg den dagen 2001 när allt hände, jag var bara åtta år men kommer ihåg hur mamma och pappa pratade med mig och brorsan om vad som hade hänt och hur man råkade se bilder från hur de två tornen rasade ihop på tv och i tidingarna. Så sjukt och det känns fortfarande så sjukt och så otroligt hemskt. Ett viktigt datum att alltid komma ihåg och att tänka lite extra på vad som hände, alla de som omkom och alla anhöriga! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?