Morning ramble
Publicerat den

 
Startar denna onsdagsmorgon med lite inspirationsbilder på ja, saker som helt enkelt inspirerar mig. Påminner mig om hur mycket abstinens jag har efter New York och Central Park, hur sugen jag är på maccarons och att celineväskan fortfarande är lika galet fin. Haha.
 
Hoppas er morgon börjat bra! Jag är ledig idag och ska fokusera på träning och lite andra småsaker. Har lite mejl som väntar och ikväll blir det troligtvis en tur in till stan. På tal om nått helt annat så håller jag på och klurar ut lite saker med bloggen, kan kanske ske lite förändringar inom en snar framtid men ingenting är bestämt så får helt enkelt se! Sen måste jag även nämna detta med bilder. Har mejlat några olika företag och personer denna morgon som tagit mina bilder och använder dem utan att ha frågat eller informerat mig vilket är lite irriterande. Har ofta fått hjälp av er läsare när ni sett att företag eller olika instagramkonton använder mina bilder vilket hjälper mig väldigt mycket så vill bara säga tack till er som håller ögonen öppna efter det! Det hjälper mig verkligen! Kram på er ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?