Yesterday's
Publicerat den

 Polo: Brandy Melville, Kjol: Bershka, Skor: Gabor
 
Godmorgon fina ni. Hoppas ni haft en bra helg hitills! Det har jag haft! Fått spendera tid med min familj, vänner och igår fick jag äntligen träffat Niklas familj igen då jag var där på middag. Så himla mysigt att träffa dem igen! Eftersom jag och Nicke varit tillsammans i fyra år så har jag ju spenderat mycket tid med dem också, så saknar ju även dem nu när Nicke är iväg! Så det har helt enkelt varit en riktigt bra helg! 
 
Nu ska jag göra mig iordning för en dag inne i stan. Känner att jag bara vill mysa runt, kolla höstmodet och äta någonstans. Hoppas det blåser lite mindre än igår. Var så blåsigt när vi var på torget, bilderna som ni kan se över var inte de lättaste att ta. Kjol och storm går helt enkelt inte riktigt ihop...haha. Senare idag blir det söndagsmiddag med familjen och imorgon drar en ny vecka igång. Ska jobba fyra dagar denna vecka innan jag tar ledigt i några veckor. Åker inte fören nästa vecka igen men jag verkar alltid behöva lite semester innan semestern, haha. 
 
Ha en supermysig söndag vad ni än hittar på. Vi hörs mer senare! ❤



Johanna

Vad jobbar du med/som? :)



URL:


probably.blogg.se

Åh, jättefin outfit!!



URL: http://probably.blogg.se/


probably.blogg.se

Åh, jättefin outfit!!

Svar: Åh tack! :D
elvirall.blogg.se



URL: http://probably.blogg.se/


MADDISENJ.SE

snyggt!!

Svar: Tack! :D
elvirall.blogg.se



URL: http://maddisenj.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?