Pink and stripes
Publicerat den

 
Hej på er. Hoppas ni haft en bra hitills! Jag har haft en väldigt mysig måndag. Vaknade och åkte direkt och mötte upp Linda på torget. Strosade runt lite och sen fixade vi så hon kan träna med oss på stc. Så redan ikväll blir det ett bodypump pass. Så roligt! Tog även lite bilder som ni kan se över. Fick låna ett av hennes objektiv då jag vill testa lite nya när jag tar outfitbilder så jag får till det där blurret bakom. Är riktigt nöjd med blurret på dessa bilder. Ska testa det några fler gånger så kanske även jag införskaffar mig ett sånt!
 
Så himla härligt att kunna strosa runt barbent fast det är den åttonde september. Jag gillar det såhääääär mycket! Blev lite kyligare nu dock men hann få lite sol iallafall. Åh, precis innan vi åkte hemåt så träffade vi på Elin (Nickes syster), vilket var så roligt! Saknat henne, brukade ju träffa henne och hans familj ganska ofta när han var hemma så saknar ju dem med! Så det var himla mysigt!
 
Nej, nu ska jag ringa min frisör. Får se om jag kan få in en tid för klippning och slingning denna veckan. Hoppas det! Hörs mer sen, kram ♥



matilda ♡

Superfin outfit! :) gillar verkligen tröjan!

Svar: Åh tack snälla du! :D
elvirall.blogg.se



URL: http://matiiildaa.blogg.se


Elina

Men åh vad gullig outfit! :')

Svar/ Åh men tack så mycket! :o :*



URL: http://elinamtjohansson.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?