On my US shopping list
Publicerat den

Shoppinglist
Det börjar ju dra ihop sig till att jag ska flyga över Atlanten och träffa min fina pojke. Kommer spendera all tid jag bara kan med honom men när han är i skolan så tänker jag att det är ett perfekt läge för mig att spendera X antal timmar och shoppa. Niklas är så söt och har kollat upp var mina butiker som jag vill till ligger och vilken shoppingmall som verkar vara den bästa! Så söt!
 
Men över här kan ni iallafall se lite av det som står på min shoppinglista. Vet inte varför jag ska envisas med att göra listor när jag åker till usa... Slutar ändå med att jag skriver upp typ allt för en helt ny garderob. Men behöver verkligen nya höstplagg i år, haha. Nya söta blusar, fina skjortor, pyjamaser, träningskläder, en till mjukisdress och en hatt är några saker som jag behöver införskaffa. Sen har jag nästan alltid några lite större saker som står högst upp på listan. Denna gången, en vacker kappa, ett par ankleboots, en väska från Rebecca Minkoff troligtvis och ett par solglasögon. Gillar mest Ray Bans så ska kika på dem! ♥



EMMAS!

älskar färgerna!



URL: http://eemma.se/


EMMAS!

älskar färgerna!



URL: http://eemma.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?