Mina hösttips
Publicerat den

 
 
FILMER
Ett perfekt sätt att avsluta en höstig dag på när regnet öser ner utanför. Över kan ni se tre av mina favortifilmer. Jag älskar alla Nicholas Sparks filmer, han får alltid till det! Så otroligt fina filmer. Safe Haven eller The notebook är nog mina favoriter. Gillar Dear John också. Om du vill du se en typiskt romantisk komedi, som är supermysig och rolig så är The proposal ett stort tips!
 
 
SERIER
Skrev ju om mina favoritserier för inte så längesedan som ni kan läsa om HÄR, så ska inte skriva så mycket om dem mer än att säga att ni måste se dessa tre serier. Gossip Girl, Vänner och The Carrie Diaries. Finns det något mysigare än att krypa ner i soffan, med varm choklad och börja se om sin favoritserie?!
 
 
ATT GÖRA
Ha filmkväll eller biomys. Helt klart den bästa årstiden för det. Fixa en filmkväll hemma hos dig, bjud in tjejkompisarna, ät något gott och se på någon av de flmer jag tipsade om förut!
Höstshoppa. Dags att uppdatera garderboben med en massa mysiga tröjor och koftor, boots och kappor. Ett måste!
Res iväg. Även fast hösten är supermysig så är jag en riktigt sommartjej så jag reser gärna iväg någon vecka på hösten för att dra ut sommaren lite längre. Man uppskattar även hösten mer om den inte är allt för lång, haha!
 
 
MÖT HÖSTEN I
Någon storstad som Paris eller London. Passa på att uppdatera garderboben där istället. Storstäder är alltid roligt och mysigt att åka till. Finns mängder av saker att göra och hösten är på något sätt lite vackrare i Paris och i London än här.
Något varmt land. Lite sol och bad för att få ett litet avbrott i regnet och rusket är aldrig fel och något som jag ser fram emot!
 
 
MYSFAKTORER
För att göra din höst lite gosigare.
Köp massa ljus som doftar gott. 
Höstpiffa ditt rum eller hem. Med kuddar och filtar och andra höstiga och mysiga saker.
Införskaffa Oversize tröjor som du kan gosa in dig i. Ett stort måste! 



Hedda Rönnlund

Ska se the proposal nästa gång jag ska se en film:D

Jättebra inlägg förresten!

Svar: Ja gör det, den är så mysig :D Åh tack så mycket! :D Kram
elvirall.blogg.se



URL: http://hheddar.blogg.se/


Julia

Vilket underbart inlägg, blir väldigt inspirerar, ska verkligen se filmen save heaven någon dag :) får riktigt mys känsla när man ser alla bilder och läser dina tips, min favo serie är The Carrie Diaries så bra:D

Svar: Va kul att du gillade inlägget :D Åh ja, Safe Haven är så himla bra! :D Och The carrie diaries med :D
elvirall.blogg.se



URL: http://channah.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?