Let's talk hair
Publicerat den

 
Var hos min frisör igår och fick äntligen bokat in en tid för nästa vecka. Att slinga och klippa mitt hår tar runt tre timmar så det behövs lite tid. Har gått till samma frisör i flera år nu och blir så otroligt nöjd varje gång. Hon är så noggrann och lyssnar på hur jag vill ha det. Tror det är viktigt att hitta någon man gillar, som vet hur man vill ha det. Då blir det liksom kul att gå till dit! Ska bli så skönt att fräscha upp det nu inför hösten. Brukar alltid göra det runt denna tiden, då det under sommaren bleks så mycket av solen så det är inte fören till hösten det behövs. Behövs även lite klippning. Känslan efter nyklippt hår är så härlig! ❤



J E N N I F E R

så snyggt!! Älskar långt hår! Diggar verkligen din blogg!

Svar: Åh tack, va roligt! :D Kram
elvirall.blogg.se



URL: http://nattstad.se/jenniferjansson


olivia

Hej! jag ska åka på en språkresa till kalifornien och jag tvekar mellan att välja santa barbara eller en skola nämre LA, läste att ni varit i både SB och LA - vad tyckte ni bäst om? hört att SB är lite lugnare och mer "mysigt". Ha det bra!

Svar: Svar på bloggen nu :)
elvirall.blogg.se



URL: http://alwaysalright.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?