For my face
Publicerat den

 
Skulle förbi torget en sväng förut lite snabbt. Fastnade dock inne på kicks. Var ute efter en ny dagkräm från Clinique och fick hjälp av en jättebra tjej. Dock så slutade det såhär istället för enbart en dagkräm, haha. Men hon började med att göra något test för att se vilken hudtyp jag var, vilket var väldigt bra då jag det senaste har varit rätt så känslig mot allt som jag använder i ansiktet. Jag har ganska bra hy på det sättet att jag inte får finnar osv. så ofta, dock är jag väldigt känslig mot dofter i krämer och smink och har märkt att jag är ganska torr så behövde verkligen något skonsamt och fuktgivande. Iallafall. Kom fram till att jag var steg 2 enligt Clinique, vilket betyder att jag har torr/kombinerad hy. 
 
Jag har aldrig riktigt haft någon ansiktsrutin men hon visade vilken skillnad det gör att verkligen rengöra huden innan man använder en kräm för att den ska kunna tas upp av huden så därför blev det förutom dagkrämen (den lilla till höger), även en ansiktstvål, ett ansiktsvatten och en fuktigivande kräm. Jag är så taggad på att börja använda dem. Om några veckor får ni veta vad jag tycker! ♥



J E N N I F E R

åh jag älskar cliniques produkter! superfin blogg du har!

Svar: Åh tack snälla :D Ja, de brukar vara riktigt bra! :D kram
elvirall.blogg.se



URL: http://nattstad.se/jenniferjansson


Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Härligt med nytt :) . Är säkert jättebra produkter :)



URL: http://www.saramadeleine.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?