Surf's up
Publicerat den

 
Heelllo. Satte mig precis i sängen efter en fullspäckad dag. Hade även en fullspäckad dag igår så därav utebliven uppdatering. Efter jobb igår så åkte jag direkt med och lämnade och sa hejdå till min bror som skulle vidare till Indonesien för att surfa. Han tänkte spendera tre veckor där på ett surfcamp innan han åker ner till Frankrike för sin årliga skidsäsong! Därav kollaget över med alla surfbilder, hehe. Ser fram emot att få se hans bilder under tiden han är där nere. Han har en grymt bra kamera så det kommer bli helt magiska bilder! Känns alltid så surt att behöva vända om och åka hem igen när man lämnar någon på flygplatsen. Så bittert, haha. Hatar det känslan när jag bara vill hoppa på ett plan jag med! Tänkte fixa flygbiljetterna inför Floridaresan nu i helgen iallafall vilket hjälper något! Efter det mötte jag upp Linda för att mysig torsdagsmiddag på resturang innnan jag landade i sängen, därav utebliven uppdatering. Kommer bli som vanligt imorgon igen!
 
Nu måste jag äta, är så hungrig! Massa kramar till er ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?