Min kärlek
Publicerat den

 
Godmorgon finisar. Jag är lätt jetlaggad så har varit uppe i två timmar redan. Har stått tomt här i några dagar men har verkligen spenderat varje minut tillsammans med Niklas under dessa dagar som jag varit borta. Landade i Sverige igår morse efter en lång flygresa som började med att mitt flyg blev inställt. Ja, ingen jättebra start på dagen efter ett jobbigt hejdå, hehe. Men min fina pappa fixade snabbt ett nytt flyg till mig som tillochmed gjorde att resan gick snabbare än beräknat så det löste sig bra ändå!
 
Har verkligen haft tio helt underbara dagar tillsammans med min kärlek. Att säga att det var jobbigt att säga hejdå är en underdrift. Det var så otroligt jobbigt att behöva säga det igen. Ville verkligen inte gå upp på morgonen eller släppa taget när vi kramades hejdå. Att lämna sin andra halva på andra sidan atlanten gör ont och tar emot så sjukt mycket. Så sjukt mycket! Har inte riktigt vant mig vid att vara ifrån varandra igen så känns fortfarande rätt jobbigt just nu. Så idag behöver jag en dag med vännermaraton, mat, sömn och en massa skypesamtal över Atlanten.
 
Har en massa bilder, shopping och annat att visa er här på bloggen. Är taggad på att komma igång här igen men behöver samla lite ny energi, så idag kommer lite tidsinställt resten av dagen troligtvis innan jag sätter igång med alla nya bilder. Kul att ni fortsätter kika in här och kommenterar, blir så glad av era kommentarer! Ni är grymma, massa kramar ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?