It's all about being cosy
Publicerat den

 Kjol-Lindex, Tröja-Kappahl
 
Var nere i centrum igår och fixade mina ögonbryn. Har aldrig riktigt fått till de själv så bestämde mig att få lite hjälp denna gången. Tycker hösten är en riktig ta-hand-om-sig-själv årstid med inpackningar, fix med naglarna och ja, allt för att fräscha upp sig lite i detta höstrusket. Det gör hösten lite mysigare! Men det var inte alls vad jag skulle skriva om nu, haha. Utan det jag skulle nämna va det som ni kan se på bilden över.
 
Hann nämligen kika in i lite butiker efter brynfixningen och såg denna kjol och tröjan i två olika butiker som jag tänkte skulle bli ett sött sett att matcha tillsammans. Vet inte hur det är för er men i detta vädret vill jag bra gå runt i gosiga och mjuka kläder hela tiden. Inga jeans eller tunna toppar. Dock kan jag inte gå utanför dörren i min goa mjukisdress så har varit ute efter något alternativ som fortfarande är gosigt men samtidigt lite stylish. Så denna mjuka kjol och gosiga tröja i grått tyckte jag passade perfekt. Som ni vet så använder jag ju kjolar året runt, har köpt tre nya nu på senaste tiden och är så taggad på att bära dem. Hoppas kunna få till några outfitbilder nu i veckan så ni får se hur de ser ut på! ♥



matilda ♡

Åhh, det är superfint! (:



URL: http://matiiildaa.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?