Day to night
Publicerat den

Day to night
 
Älskar denna klänningen från Valentino. En perfekt klänning att bära både under dagen och kvällen. På dagen hade jag matchat den med en stor clutch att ha under armen, ett par enkla och klassiska svarta ballerinaskor och en matchande klocka runt handleden. 
 
På kvällen hade jag matchat den med vita accessoarer. En vit clutch från Rebecka Minkoff (som gör underbart fina väskor) och ett par vita nätta klackar. Håret hade jag lockat och satt upp i en hästsvans. ♥



matilda ♡

Riktigt fin klänning! (:



URL: http://matiiildaa.blogg.se


Alexa

Det är jätteroligt att se såna här med förslag. Det ger mig en massa roliga ide'r och då behöver man egentligen inte köpa så mycket kläder för att få nya outfits. Även fast man kommer att köpa på sig för att det är roligt ;)
Men det jag ville få sagt är att det är roligt och intressant med de här bilderna. Så fortsätt gärna med dem.

Svar: Åh va kul att du gillar dem! :D Ska absolut fortsätta med dem! :D Kram
elvirall.blogg.se



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?