Hur jag kommer klä mig i höst
Publicerat den

MY STYLE
 
Har fått många förfrågningar om jag inte kan visa hur jag kommer klä mig i höst, så här kommer första kollaget med tre olika outfits som jag satte ihop och som visar hur jag kommer se ut i höst.
 
1. Riding boots, en klassisk kappa och en rosett är tre favoriter hos mig. En väldigt stilren och chic look som jag ofta kör på under hösten och vintern. Ett par svarta, klassiska riding boots är en viktig del av min garderob under de kallare månaderna. Jag letade väldigt länge efter några som jag gillade och som framförallt passade och hittade tillsut ett par i New york. Ett av mina bästa köp någonsin!
 
2. En av mina go-to-outfits. Jag älskar ju kjolar så det plagget kör jag på året runt. En svart circle skirt är ett grymt plagg att ha i garderoben då man kan använda den året runt och matcha den till nästan allt! Även ballerinaskor är ju en stor favorit hos mig, så jag försöker använda mina så långt in på hösten som det går. Kjolen hade jag matchat med en svart structured topp, ett par strumpbyxor och en svart trenchcoat. En typiskt outfit som jag kör på året om, dock byter jag färgskala och lägger till, tar bort vissa plagg. Chic och feminin!
 
3. Har jag en lite slappare dag under hösten så tar jag gärna på mig ett par bekväma boots och en stor och mysig kofta. Ett par boots är ett måste för mig under hösten och vintern. Tycker det är så snyggt och ett enkelt sätt att göra en outfit lite intressantare. Så ett par svarta och ett par ljusa ankleboots är ett måste! Till det, ett par ljusa jeans, en topp och en stor, gosig kofta matchat med ljusrosa accessoarer. Perfekt för hösten! 



Sanna Widman

Åh va allt är fint! :D



URL: http://sannawidman.blogg.se/


Malin Lindgren

Jag älskar den tredje outfiten med de blå jeansen riktigt snyggt! :) Och även din blogg är bra, fin design och bra innehåll! :)

Kika gärna in på min blogg och läsa om min vardag, träning, mitt distansförhållande med min blivande soldat, vänner, nya inköp och mycket mer. Kommentera gärna något tillbaka så skulle jag bli super glad! :)



URL: http://malinviola.blogg.se


Malin Lindgren

Jag älskar den tredje outfiten med de blå jeansen riktigt snyggt. Vet du vart den koftan finns att köpa? Den var super fin och jag har fått någon liten kärlek till koftor nu på sista tiden haha! :) Och även din blogg är bra, fin design och bra innehåll! :)

Kika gärna in på min blogg och läsa om min vardag, träning, mitt distansförhållande med min blivande soldat, vänner, nya inköp och mycket mer. Kommentera gärna något tillbaka så skulle jag bli super glad! :)



URL: http://malinviola.blogg.se


Ida

så snyggt!



URL: http://sincerelyida.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?