Lovely weather
Publicerat den

 
Gookväll. Hoppas er dag varit super! Min har varit braaa. Kom hem och la mig i solstolen i någon timma och sen har jag fixat med inlägg till bloggen och fixat lite här hemma innan föräldrarna kommer hem från deras utlandsresor. Har fixat inlägg för imorgon också, kommer nog inte ha så mycket tid åt datorn då jag ska åka in mot stan direkt när jag kommer hem på eftermiddagen. Där blir det cortege och middag. Mysigt! Men som sagt, inlägg kommer ändå! Nu tänkte jag se på senaste Top Model avsnittet. Spännande med finalvecka, hejjar ni på någon? Jag tycker alla är superduktiga men jag hoppas nog lite extra på att Eleonor vinner, tycker hon förtjänar det så mycket som hon vunnit under seriens gång. Ha en fin kväll hörni som hörs vi imorgoon, kramis. ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?