Q & A
Publicerat den

Tänkte svara på de vanligaste frågorna som jag har fått det senaste på bloggen, har ni någon mer så är det bara att skriva! :)

Sen har jag en fråga, har du sånt självfall som på de flesta av dina bilder eller sover du typ med en inbakad fläta? 

Jag sover alltid med en knut på huvudet! Jag snurrar allt hår åt ett håll och sätter det i en knut på huvudet. Sover jag med nedsläppt så blir mitt hår jätte trassligt, plus att sover jag med en knut så får jag alltid lockigt hår som faller ur lite under dagen! Ett bra tips till er som vill ha längre hår, ha der i en knut eller fläta under natten så blir det inte massa tovor på morgonen!

♥Hej! vart har du köpt ditt fina hårspänne med rosett på?

Det kommer från accessorize!

♥Det är ditt äkta hår va? eller är det löshår? Helt sjukt fint:)

 Det är mitt äkta, tack så mycket! :)

♥Vad fint! :) Undrar i fall du har instagram? Vad heter du i så fall där? Kram

Nje för tillfället har jag inte det, eller jag har ett konto men det går inte att följa men jag ska fixa ett inom en snar framtid! Kram

♥Vilka fina bilder! Vart har du köpt dom blåa och rosa bikinisarna? Har verkligen letat efter sådana men det finns knappt nånstans... :) kram

Den vänstra är från Topshop och den högra,som jag även har i blått kommer från cubus. :)




aschmanda

Intressant de med flätan. De är ju så fint på dig :)





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?