Hairstyle guide
Publicerat den

1. Om man har kortare hår är det lättaste sättet att bara dra runt håret och sätta fast det med hårnålar men blir det mycket hår som hänger löst så tycker jag att det lättaste är att dela upp håret i två sektioner.
2. Jag brukar fläta dem i två flätor men det funkar ochså att t.ex. tvinna dem.
3 och 4. Dra den högra flätan runt och sätt fast med hårnålar  
5. Dra den vänstra åt motsatt håll och sätt fast med hårnålar.
 
Sen är det klart. Så det jag gör som är lite skillnad mot det vanliga är att jag delar upp håret i två sektioner istället för att ta allt på en och samma gång. Det blir mycket lättare att jobba med än att försöka få det jämt med en enda tjock fläta. Vill du vara extra flitig så kan du även testa detta sätt som jag visar i DENNA videon. :)
 



julia johansson

Snyggt! :)

Svar: Åh tack! :D
elvirall.blogg.se



URL: http://fotarjulia.blogg.se/


Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

Jättefint! :)

Svar: Åh tack! :D
elvirall.blogg.se



URL: http://missnock.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?