Torsdag
Publicerat den

Halloo

Något väldigt spännande hände precis... jag och mamma klickade nämligen precis hem min balklänning! Känns otroliigt spännande. Den ska komma om en vecka ungefär så förhoppningsvis ser den ut som jag har tänkt mig!

Annars har dagen rullat på bra! Tal, film och projektarbete och sen hem, somnade(powernap=bra! Men blir otroligt förvirrad när man vaknar, fick fråga pappa alla möjliga frågor när han väckte mig).

Just nu är jag såå inspirerad man kan bli, våren är påväg och solen har börjat skina vilket betyder bort med allt som har med vintern att göra! och även fast det egentligen är lite för kallt fortfarande så har vårkläderna fått komma fram! Är så underbart att vakna upp av solen som skiner in och att gå  ute på kvällen när det fortfarande är ganska ljust, vilket jag gjorde igår. Åkte in till stan och gick runt med mannen när solen var påväg ner men det var inte så kallt som det varit nu i typ 5 månader! Satte oss på ett fik, smakade caffe för första gången(usch fy och blä!) och bara njöt!

Ja vad har hänt mer.. har kollat på alla avsnitt av keeping up with the kardashians och även kim and kourteney takes new york (det har tagit ett tag alltså...). Himla underhållande och helt galet!

På tal om kändisar, haha så kände jag mig lite som en minimini(betona mini!) kändis härom dagen. Sitter och väntar på bussen när ett killgäng, som står på andra sidan av stationen, kommer över dit jag sitter och sätter sig bredvid mig och frågar om inte de kan få ta ett kort tillsammans med mig samtidigt som en står redo med mobilkameran, haha! De försökte med alla möjliga komplimanger men nej tack, kändes lite sådär att inte veta var det kortet skulle läggas upp.

Nej nu ska jag fortsätta kolla efter någon bra bio till helgen, ska göra ett försök till att inte välja någon romantisk komedi...får se hur det går!



Miami






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?