Projektarbete: modetidning
Publicerat den


38 sidor av intervjuer, London resereportage, reklamuppslag, årets trender, modet från 70,80,90-talet, tips, mängder med bilder, hur modebranschen ser ut idag och massa mer. Ja, det tog otroligt långt tid men jag blev otroligt nöjd med resultatet! Rekomenderar absolut att göra en modetidning som projektarbete om du är intresserad av mode!



Linnea

Hur kom det sig att du fick göra en modetidning? Går du på någon mode inriktning?
Kommer man kunna ha en chans att läsa den? Isånnafall skulle jag lätt göra det! Svara gärna i min blogg då jag inte går in på samma inlägg så ofta och kollar :)

Svar: Jag har försökt kommentera i din blogg men det kommer inte upp något kommentarsfält :( Jag tänkte göra ett inlägg om mitt projektarbete imorgon för det är några fler som frågat om den! Då kommer jag skriva precis vad jag gick och hur det kom sig att jag fick skriva en modetidning osv. Så kika in imorgon så ska jag försöka svara på allt :D
elvirall.blogg.se



URL: http://linnett.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?