Väldigt exciting
Publicerat den

Har redan börjat bli riktigt usel på att uppdatera märker jag. Skola på dagarna och sen efter det vill man ju även hinna med lite fritid innan man måste sätta sig med plugg igen, meeen om några veckor har vi lov och då händer det spännande saker vilket förhoppningsvis kommer resultera i mycket bloggning och myyycket bilder! Jag och familjen åker en trip över till USA och sen visare till Kanada till brorsan! I'm soooooo excited! Blir shopping i mängder, alldeles för många hamburgare och för mycket cola, skidåkning från åtta på morgonen till sent på kvällen..

På tal om resor så kan jag passa på att visa hur kalendern för 2012 ser ut just nu:


♥ USA och Kanada
♥Weekend i London
♥ Stockholm weekend
♥STUDENTEN
♥Kroatien
♥Mallorca

Behöver jag säga att jag är galet excited för detta år?!!

Nu tillbaka till projektarbete..lite mindre exciting...











NAMN
 

MAIL


URL





Spara?